Strona używa plików "cookies" w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz do zbierania zagregowanych statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz tutaj.
5 września 2024 roku w Warszawie odbyło się inauguracyjne spotkanie zespołu ds. optymalizacji procesu przyłączeniowego odnawialnych źródeł energii
PSE i ENERGA-OPERATOR uzgodniły wyniki wspólnej koncepcji rozwoju swoich sieci elektroenergetycznych do roku 2033
5 września 2024 roku w Warszawie odbyło się inauguracyjne spotkanie zespołu ds. optymalizacji procesu przyłączeniowego odnawialnych źródeł energii
PSE i ENERGA-OPERATOR uzgodniły wyniki wspólnej koncepcji rozwoju swoich sieci elektroenergetycznych do roku 2033
Na koniec 2020 roku liczba zarejestrowanych w Polsce samochodów osobowych i dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t z wtyczką, czyli tzw. ładowalnych samochodów elektrycznych, przekroczyła 20 tys. sztuk – takie dane podał Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar.
Z danych prezentowanych przez Samar wynika, że na koniec grudnia zarejestrowanych było w Polsce 20 181 aut elektrycznych ładowalnych, z czego 9 751 sztuk stanowiły modele bateryjne w pełni elektryczne, a 10 430 sztuk to hybrydy plug-in.
Według danych prezentowanych przez Instytutu w ubiegłym roku zarejestrowano w Polsce 9 996 elektrycznych samochodów ładowalnych, czyli ponad dwa razy więcej niż w 2019 roku, kiedy to liczba rejestracji takich pojazdów wyniosła 4 591 szt.
Jednocześnie Samar odnotowuje, że w grudniu 2020 roku zarejestrowanych zostało 1 855 ładowalnych aut elektrycznych, i miesiąc ten był rekordowy pod tym względem.