Energa Operator uruchomiła w Elblągu i Słupsku centra kompleksowej obsługi z dostępem do szerokiego wachlarza usług dystrybucyjnych. Klienci będą mieli teraz możliwość załatwienia w jednym miejscu wszystkich spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej.
Placówki uruchomiono pod koniec października br., jednak ze względu na obostrzenia związane z pandemią, ich pracownicy zajmują się obecnie obsługą klienta poprzez zdalne kanały kontaktu. Wizyty bezpośrednie zostaną przywrócone, kiedy tylko sytuacja epidemiczna na to pozwoli. Będzie je można realizować po wcześniejszym umówieniu terminu, dzwoniąc pod numer telefonu infolinii 801 404 404 (od poniedziałku do piątku w godz. 8-20) lub poprzez formularz „Umów kontakt” dostępny na stronie Energi Operator: www.energa-operator.pl
Jedną z kluczowych zmian obsługi klientów w Elblągu i Słupsku jest możliwość złożenia wniosków o przyłączenie do sieci nie tylko niskiego, ale również średniego napięcia. Dodatkowo centra zapewnią odbiorcom całościową obsługę związaną m.in. z mikroinstalacjami, licznikami, zmianą mocy przyłączeniowej, wnioskiem o przyłączenie do sieci elektroenergetycznej oraz rozliczeniami klientów z umowami o świadczenie usług dystrybucyjnych. To duże ułatwienie dla osób i firm zainteresowanych m.in. budową odnawialnych źródeł energii. Ponadto na miejscu załatwić będzie można sprawy dotyczące infrastruktury związane np. z usuwaniem kolizji energetycznych.
Powstanie centrów obsługi to kolejny krok, który wzmacnia obecność spółki w Słupsku i Elblągu. W Słupsku znajduje się już centrala i oddział istotnej dla Energi Operator spółki zależnej – to Energa Operator Wykonawstwo Elektroenergetyczne. Zajmuje się ona rozbudową oraz modernizacją infrastruktury energetycznej, w tym realizacją istotnych zadań inwestycyjnych w projekcie Smart Grid. Spółka zatrudnia aktualnie ponad 470 pracowników, z czego powstały w 2018 roku oddział w Słupsku – ponad 80 osób, a utworzony rok później elbląski oddział – ponad 50 osób.
Centrum obsługi klienta w Słupsku zlokalizowana jest przy ul. ul. Przemysłowej 114, a w Elblągu przy al. Piłsudskiego 19.
Energa Operator nieustannie ulepsza jakość obsługi klienta. Spółka przywróciła m.in. funkcjonowanie Rejonów Dystrybucji: w Gdyni, Iławie, Sierpcu, Braniewie, Malborku, Starogardzie Gdańskim, Słupcy, Rypinie i Radziejowie.
EOP rozwija również kanały kontaktu zdalnego z klientami, za pośrednictwem których już teraz załatwić można niemal wszystkie sprawy związane z dystrybucją energii elektrycznej.
Testowany jest także nowy system umawiania wizyt, który pozwoli na wygodne i bezpieczne korzystanie z placówek spółki. Klienci z Elbląga, Słupska i Gdańska skorzystają z niego jako pierwsi, kiedy tylko pozwoli na to sytuacja epidemiczna.
https://media.energa.pl/pr/593848/nowe-centra-obslugi-klienta-energi-operatora-w-elblagu-i-slupsku